Verhuizen scheiding

Cindy1234
Topic Starter
Berichten: 40
Juridisch actief: Nee

Verhuizen scheiding

#1 , 04 feb 2019 01:39

Binnenkort verhuis ik naar een eigen woning. Nu woon ik in een huurapp met mijn nieuwe vriend. Ik ga in gemeente naast mijn huidige gemeente wonen en qau omgangsregeling en afstand wijzigt er eigenlijk nix. Zou mijn ex toch de verhuis kunne tegenhouden of bemoeilijken? Ik heb hem nog niks willen zeggen over verhuis omdat ik schrik heb voor zijn reactie (heel moeilijke scheiding en communicatie) het is voor april en dacht hem maandje ervoor te verwittegen. Mijn advocaat zei dat ik geen zorgen moet maken maar ik lees toch veel andere verhalen van wel.

Graag wat feedback. Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 feb 2019 11:29

Ik zie niet in op welke basis uw ex hier een probleem van zou kunnen maken? Als jullie kind (kinderen) naar dezelfde school kunnen blijven gaan en eventueel hun hobbies kunnen blijven beoefenen zoals daarvoor (geen idee hoe oud de kinderen zijn?), zie ik geen enkele reden dat dit voor problemen zou kunnen zorgen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”