Ik ben momenteel aan het scheiden met onderlinge toestemming.
Mijn vraag is kan ik nog terug komen op mijn akte van de notaris mits ik die toen ondertekent heb onder invloed was van medicijnen. ik was net 14 dagen ontslagen in kortenberg doordat ik in een zware depressie zat en ook nog is een autisme spectrum werd vast gesteld.toen men ex v me belde om bij de notaris de komen was de akte al opgesteld.
Daar staat in dat ik mijn rechten van mijn kinderen afsta wegens mijn ziekte waar ik helemaal niet mee akkoord ben en dat ik de kinderen mag bezoeken na telefonische kontakt mee haar of dat het op dat moment gaat en mag ze ook niet meer dan 1 dag meenemen.
Ik ben helemaal niet in de fout gegaan in ons huwelijk en zij wil scheiden zegt ze omdat ik zogezegt niet naar de kinderen en haar keek ik heb genoeg foto's dat het tegendeel bewijzen want men kinderen is alles voor mij.
Ik heb ze nu al 2 maand niet gezien omdat hare nieuwe vriend daar is en het voor mij te pijnlijk is voor dat onder ogen tezien. ik moet nu nogaltijd voor de eerste keer voor komen en heb al zo een beetje rond gehoord en ze raden mij aan om bij de rechtbank niet te tekenen.
Kan iemand mij raad geven want zo wil ik niet scheiden ik wil de rechten van mijn kinderen helemaal niet afstaan bedankt allesins