Ex-man betaalt ook na arrest Hoger Beroep geen alimentatie

Indy1
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Ex-man betaalt ook na arrest Hoger Beroep geen alimentatie

#1 , 15 jan 2019 14:51

Er bestaan 2 arresten (ex man had de 2 uitspraken van familierechtbank in beroep getrokken) over alimentatie voor jongste kind en persoonlijke alimentatie. Arresten zijn betekend.

Ex-man betaalt niet en na klacht neer te leggen bij politie ben ik ondertussen te weten gekomen dat hij Belgie verlaten heeft. Quasi 100% zeker dat hij in Bulgarije verblijft.

Hij zou geseind staan maar dat betekent dat hele dossier tijdelijk in archief gaat bij Parket tot op het moment hij zijn identiteitskaart vb op luchthaven moet aanbieden.
Deze man waant zich James Bond en zal natuurlijk slim genoeg zijn om te voorkomen dat hij z'n paspoort moet tonen.

Na een gesprek met de politie blijkt dat, gezien hij is uitgeschreven zij niets meer kunnen ondernemen en moeten afwachten

Wel heb ik verschillende zaken kunnen doorgeven aan politie en parket waarmee ze hem heel gemakkelijk kunnen traceren maar toch gebeurt dit niet

DAVO werd ingeschakeld maar is nog niet actief

Iemand enig idee hoe ik dit best kan oplossen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding