kosten kinderen

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

kosten kinderen

#1 , 14 jan 2019 11:12

twee vraagjes waar ik geen antwoord op weet...
1.In mei 2018 is er een vonnis waar er staat dat het de helft van het kindergeld door de uitbetalingskantoor voor kindergeld rechtstreeks aan de vader betaald.
Omdat het papierwerk effe duurt betaald mijn ex mij rondom de 60€ per maand voor een 5 tal maanden.
In November 2018 gaat deze in voege door het kindergeld uitbetalingskantoor ,zij betalen mij rondom de 130€ rechtstreeks op mijn rekening !!!!
Volgens het kantoor betalen zij een bedrag uit de volgens mijn vonnis is en volgens de wet,dus 130€.Het kantoor verteld me dat 60€ te weinig is ,wettelijk gezien en volgens het vonnis.Dus met andere woorden ,mijn ex heeft te weinig betaald.
Nu heb ik al meerdere mails gestuurd voor een aanpassing,echter reageert mijn ex niet op de mails en betaald ze het verschil niet.
Mijn vraag,wat is de volgende stap?deurwaarder?rechtbank?

2.Mijn ex betaald de helft van de buitengewone kosten niet en reageert ook niet op de mails (kosten staan in het vonnis vermeld die wij moeten delen!)
Wat kan ik daar aan doen?

Hartelijk dank voor reacties

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#2 , 26 jan 2019 09:53

Niemand?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”