Hulpverlening; een echt lachertje

Mama38
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

Hulpverlening; een echt lachertje

#1 , 21 dec 2018 07:25

2 x klacht ingedient tegen vader met grondige redens.
Vader rijd zat rond met kinderen. Vader wast hen niet, 1 week dezelfde kleren aan. Geen eten aanwezig in huis. Laat hen op tot 23u - 24u. Dropt hen bij zijn bejaarde moeder en is weg gaan pintelieren. Slaat en vernedert kinderen. Politioneel onderzoek mij in vele dingen bevestigd. School ook.
Procedure ingezet. Uitspraak weer verzet. Parket van familierechtbank geeft aan dat er problemen zijn maar niet genoeg... ??? Klachten zullen geseponeerd zijn.
Vader en zijn advocaat ontkennen alles!

Via parket jeugd en gezin is Ocj begonnen aan maatschappelijk onderzoek. Vader ontkent alles! Hij vertelde daar doodleuk dat hij mij het express moeilijk maakt. Hij vind dat IK alles moet doen, kledij/tandarts/dokters/aankopen school...
Ze zeggen dat ze toch zo een grote zorgen hebben. Maar toch? Alles mag.
Dus je dronken rijden met kinderen, je mag ze verwijten, je mag slaan, je mag hun geen eten geven. Alles kan en alles mag. Ondertussen blijf ik alles doen, ook financieel. Ik betaal opvang hij loopt weg met de belastingsvoordeel...

Nog iemand zulke ervaringen en wat ik eraan kan doen? Ik zal dit niet langer kunnen aanhouden. Kga kapot van de stress!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mama38
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 dec 2018 07:26

En een belangrijk iets... vader weigert alle contacten. Weigert te antwoorden als ik iets vraag... dit gaat toch zo niet meer?

reynkust
Berichten: 191

#3 , 22 dec 2018 13:52

Kan ik volledig beamen
Dochter reeds 1 jaar bezig , eerst met clb ; dan caw en nu vk (niks meer van gehoord nadat de vader langs geweest )

De kinderen zijn reeds 2 maal ondervraagd , ze geliven er ook niet meer in

Als men eens goed op de tafel klopt daar en alles weigert(is 3 x gebeurd bij elke dienst)- , is alles opgelost voor deze diensten blijkbaar (door vader)

Men kan immersniemand dwingen zegt men dan


Schaf dan aub al deze diensten af als er niks kunnen doen (was een gelijkaardig geval als hierboven)

Reclame

reynkust
Berichten: 191

#4 , 22 dec 2018 13:59

Heb zelf eenmaal begrip gekregen door te bellen naaar de kinderhulplijn; die begrepen waarover ik praatte , de rest kent alleen maar procedures en resultaat is nul

reynkust
Berichten: 191

#5 , 22 dec 2018 14:02

en mijn dochter heeft dan ook bijna besloten om verder te leven met zo iemand omwille van de kinderen , en om bovenvermelde situaties te vermijden. ze gaat er wel moreel kapot aan.


de kinderen hebben maareen wens dat vader de ganqz dag weg is en blijft ,zo is alles rustig , toch zeer erg mijn inziens , doch aangehaalde feiten door topic starter gebeuren daar ook drinken , niet omkijken naar kinderen is niet strafbaar allemaal zegt men dan. En dan is men uitgesproken (zelfs0 met pv in de hand, telt niet , geseponeerd) wat een klucht allemaal die wereld. Heb in veel gelooft , nu inniks meer wat die diensten betreft.


En nu graag antwoorden van de experts aub. Welke middelen hebben deze diensten als 1 van de partijen zegt dat er niks aan de hand is ???? Welke bewijzen tellen???

Mama38
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#6 , 23 dec 2018 09:03

Ze grijpen alleen maar in als het levensgevaarlijk is.
Tot ze op een muur of dergelijke gaan rijden van dronkenheid... ik snap letterlijk niets meer van al die regels.
Wat moet er dan gebeuren voordat er ingegrepen word??

reynkust
Berichten: 191

#7 , 23 dec 2018 11:20

iets wat niet meer te herstellen is , zeer spijtig. Leef ook al jaren met die gedachte. Hopelijk is hij alleen als hij iets voorkrijgt / Eigenaardige is dat men niks kan doen voordat er iets ergs gebeurt, alles mag tot er iets gebeurt dan niet meer.

Terug naar “Echtscheiding”