Dossieroverdracht mogelijk?

Zeep
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

Dossieroverdracht mogelijk?

#1 , 06 dec 2018 20:15

Is het mogelijk om te vragen om uw dossier over te dragen naar een andere rechtbank?
Zaak is in 2016 gestart in Antwerpen. Ik ben verhuisd naar arrondissement Leuven in 2016 en ex heeft nu een huis gekocht in dezelfde gemeente. De 2 kindjes zijn bij mij gedomicilieerd. Ex heeft gevraagd de zaak terug te openen op basis van zijn geplande verhuis. Is er een manier om het dossier in Leuven te krijgen??

Ik ben ook nog op zoek naar een advocaat voor een second opinion en eventuele overname van mijn dossier. Ik heb iemand nodig die ervaring heeft met vechtscheidingen, tegenpartijen die alle truken van de foor gebruiken en geplaagd zijn met narcistische trekjes.
Ik wil me niet verlagen tot hun niveau, maar wil wel een rechtvaardig resultaat en heb dus iemand nodig die de manipulatieve spelletjes kan doorzien en dit ook kan laten doordringen bij de rechter. Graag tips in pb...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding