Cadeau krijgen van ex

Joan roekens
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Cadeau krijgen van ex

#1 , 28 nov 2018 10:05

Hallo ik heb een vraagje een paar maanden terug heb ik iemand leren kennen en die persoon zij dat die een cadeau zo geven aan me wat ik eerst niet aanvaarden maar daarna zij het mag toen zijn mijn ex dat die het cadeau zo betalen dat ik me niet zorgen zo maken heb toen mijn adres geven en dan paar weken terug zij waren we uit elkaar en ze zij dat ze het nog ging betalen na een goeie week had ik een brief krijgen dat ik het mag betalen en er stond in de brief da er al een brief was gekomen en ik had die niet krijgen heb ik toen naar mijn ex gestuurt van waar het probleem is gekomen en ze zij dat ik alles mag betalen en da zij niks zo geven nu mijn vraag is moet ik betalen of mijn ex want dit cadeau wilde ik niet alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 28 nov 2018 10:20

Ik begrijp hier werkelijk niets van.

Wat is de vraag?
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Joan roekens
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 nov 2018 10:36

Dus ik heb een cadeau krijgen van mijn ex ze had gevraagt of ik dat cadeau wilden eerst had ik dit cadeau niet aanvaardt ma na da zij ze dat ik me geen zorgen zo moeten maken had ik zegt dat ze het cadeau mag kopen ze had dat online gekocht ze had mijn adres door geven toen ze het aan het bestellen was paar dagen later had ze het uitgemaakt maar ik moest me geen zorgen maken over dat cadeau want had vraagt of ze het nog zo betalen en ze zij ja da doe ik nog paar weken daarna krijg ik een brief dat het cadeau niet betaalt is dus ik stuur een berichte naar mijn ex waar het fout gelopen is en mijn ex zij dat ik het cadeau moest betalen om da het op mijn naam sta maar op berichtje staat dat zij ging betalen wat moet ik doen?

Reclame

Meeboo
Berichten: 1488

#4 , 28 nov 2018 10:45

Gebruik eens leestekens man!
ik krijg kop noch staart aan je uitleg

Joan roekens
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 nov 2018 11:00

Amai laat maar echt toch bedankt

-Dorien-
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#6 , 28 nov 2018 11:27

Amai laat maar echt toch bedankt
Zo'n lap tekst zonder leestekens en vol met fouten is echt bijna onmogelijk te begrijpen. Ik weet niet waarom maar ik heb toch de moeite gedaan om te snappen waar het over gaat. Ik heb echter geen juridisch inzicht dus een antwoord op je vraag zal iemand anders moeten geven.

Dit is wat ik er uit begrijp:
Toen de TS en zijn vriendin nog samen waren, kocht de vriendin een cadeau voor de TS. Het cadeau werd online besteld en als adres werd dat van de TS ingevuld. En paar dagen later maakt de vriendin een einde aan de relatie maar zegt dat ze het cadeau alsnog zal betalen. Na een paar weken krijgt de TS een brief dat het cadeau nog niet betaald is. De TS stuurt een bericht naar zijn ex en vraag waar het fout gelopen is. De ex zegt dat de TS het cadeau zelf moet betalen omdat het op zijn naam staat. De TS heeft wel een bericht waarin staat dat de ex zou betalen. De vraag is dus: wie moet betalen?

Zo, alsjeblieft TS

artemis
Berichten: 3294

#7 , 28 nov 2018 11:37

Bedankt voor de moeite Dorien, nu begrijp ik het een beetje :)

Wanneer is 'het cadeau' aangekomen? Het had teruggestuurd kunnen worden maar nu is het misschien te laat daarvoor.

Terug naar “Echtscheiding”