Allimentatie bijzondere kosten (termijn€

Jasc
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Allimentatie bijzondere kosten (termijn€

#1 , 15 nov 2018 20:53

Allen,

Kan iemand me raad geven wat men rechten zijn betreffende bijzondere bijdrage die betaald moet worden door mezelf.
Afgelopen zomer 20/06/2018 werd het vonnis uitgesproken dat ik 2 maandelijks bijzondere bijdrage dien te betalen bovenop de allimentatie.
Hoe ik het begrijp volgen vanaf dan 2 maandelijks volgende afrekeningen 20/08/2018,20/10/2018 en 20/12/2018.
Op 22/10/2018 maar pas 1ste afrekening ontvangen betreffende een schoolfactuur van september 2018,hierdoor beschouw ik de voorgaande afrekeningen dan ook als afgesloten en schoolfactuur van september werd dus ook betaald.
Vandaag 15/11 vraagt men een busabonnement te betalen dat reeds is aangegaan op 20/07/2018 dit zou een jaarabonnement zijn.
Dit had toch bij de afrekening van 20/08/2018 moeten doorgestuurd zijn en niet 4 maand later of zie ik dit verkeerd?
Ben ik nog verplicht om dit te betalen en ook zover achteruit te gaan in tijd?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
SaskiaLee
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 nov 2018 13:28

Heeft u reeds gevraagd waarom u er pas op 15/11 werd van op de hoogte gebracht?
Het busabonnement is voor van en naar school?

Jasc
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 nov 2018 12:57

Beste,

Dit zou zijn omdat de advocaat van de tegenpartij het nodige niet gedaan heeft sinds juli.
De tegenpartij heeft volgens hun al het nodige gedaan om de documenten in juli te overhandigen aan hun advocaat.
Al vinden we dit wel een zeer vreemde uitleg ook dan blijft het volgens ons laattijdig

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”