Onderhoudsgeld

Maverickjunior
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Onderhoudsgeld

#1 , 06 nov 2018 13:24

Ik leef al een aantal jaar alleen met mijn zoon. Die is ondertussen bijna 20 jaar geworden. Bij de scheiding, er was niet echt een huwelijk maar ik ben 20 jaar samen geweest met mijn ex, is er overeengekomen dat hij voltijds bij mij zou wonen. Ik zou ook instaan voor zijn opvoeding, wonen,eten,enz. Tevens werd er ook 30 euro per maand van de moeder op een gezamenlijke rekening gestort. Ze wou nooit dat er geld rechtstreeks naar onze zoon ging. Ze betaald nu die 30euro per maand op een door haar beheerde rekening, en dus ook niet word overgeschreven naar mijn zoon. Mijn vraag is nu moet zij niet mee instaan voor de opvoeding van haar zoon? en 30 euro dat is pas echt heel weinig en vooral hij ziet er niks van. Moet zij geen onderhoudsgeld betalen voor hem. Even duidelijk ik hoef niks van haar maar vind wel dat ze mee haar eigen zoon mag opvoeden en instaan in de kosten.

Met dank,

Ronald

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding