scheiding woning kinderen

meryem2405
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

scheiding woning kinderen

#1 , 05 nov 2018 08:51

Beste,

Op22/10 heb ik een deel van mijn gerief meegenomen van ons huis ( gezinswoning)
Mijn man heeft een drankprobleem die hij ontkent en beledigd me elke avond dit al 1,5 jaar ( sinds mijn zwangerschap)
Ik bespaar u de lelijke woorden ...
Hij had me proberen wurgen 4/10/18 en ben bang geworden.
De druppel was voor mij: ik ben naar de bioscoop geweest met zijn dochter 3 weken geleden en hij had 2 flessen porto gedronken hij was achter frieten geweest op 300 m van de deur en ons zoontje van 1 jaar oud alleen gelaten.
Mijn echtgenoot beschik over veel wapens ik weet niet of deze allemaal geregistreerd staan.En politie wenstgeen controle te doen volgens hen is voor alles een vergunning , maar hebben de kluis niet geopend.
Hij heeft de afgelopen 2 jaar zijn vergunning kunnen verlengen door enkel een koffie te gaan drinken 24 keer in de schietclub.
Hij heeft me de sleutels van onze woning ontnomen op 22/10 hij ging ze teruggeven op 23/10 maar weigert dit nu te doen.
ik ben op reis vertrokken 24/10 tem 31/10 en stond voor gesloten deur. Ik heb toen de politie gebeld en heeft hij me binnengelaten.

Mijn domicilie sta nog steeds in de gezinswoning.
Hij is al een klacht bij de politie gaan neerleggen op 26/10, omdat ik bij mijn moeder sliep en dat ik de woning zou verlaten hebben.

Bewijs van zijn drank gedrag onze zoon sta onder pleegzorg bij mijn moeder.

Wat moet ik doen ?

Een appartement vinden op 1,2,3 is niet evident.
Had er graag blijven wonen aangezien ik voor 1/4 eigenaar ben.

Hij heeft me meerdere malen bedrogen heb vele smsen en fotos onderschept ook mails.

Probleem woning
Ik ben voor 1/4 eigenaar
Hypothecaire lening 420000€
Echte geschatte waarde 350000€
Dus wil zeggen dzt ik zal moeten betalen indien ik we verkopen.
Ik heb alle documenten van de woning gekopieerd en heb gemerkt dat er geschoemeld is geweest
Hij heeft zelf een bvba bouwfirma alle facturen. Die hij ontvangen heeft van de aannemers heeft hij duurder gefactureerd via zijn bvba en doorgegeven aan de bank.
Is dat fraude?

Ik wil dat mijn moeder die nog steeds pleegouder is van ons zoontje de volmacht heeft.
Ik zou het pleegouderschap willen stoppen aangezien zij geen veiligheid kunnen bieden voor mijn zoontje en partijdigheid is ...
Het is opgesteld op vrijwillige basis.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding