Domicilie bij co-ouderschap.

PlayerUnknown
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Domicilie bij co-ouderschap.

#1 , 18 okt 2018 09:32

Goedemorgen allen

Ik zit momenteel in een rechtszaak om de verblijfsregeling te laten aanpassen, omdat mijn kind niet de nodige zorgen krijgt en dergelijke. Enkel is de rechtszaak pas over enkele maanden.

De mama zit in een vicieuze cirkel van schulden en het gaat van erger naar erger.
Zij is vertrokken uit haar laatste woning en is nu ingetrokken bij de vriend.

Ik heb vernomen dat zij nog steeds ingeschreven staat op het oud adres en dat ze ambtshalve geschrapt zal worden. Door haar grote schuldenberg vrees ik dat ze haar adres niet zal zetten bij de vriend.

Mijn kind staat bij haar ingeschreven wat wil zeggen dat zij ook geen domicilie meer zal hebben. Ik vind het dan ook verontrustend nieuws, dit kan toch niet dat die zomaar mag?

Kan ik hier iets aan doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 18 okt 2018 17:53

Is het (en ik citeer) "uw kind" of jullie gezamenlijk kind?

Jabbe
Berichten: 586

#3 , 29 okt 2018 17:21

Wat let u om uw kind op uw eigen adres te domicliëren als de toestand volgens u precair is t.a.v. jullie kind in afwachting van een uitspraak ten gronde?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”