Mag kind zelf politie bellen?

Mama38
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

Mag kind zelf politie bellen?

#1 , 19 sep 2018 12:13

Lang verhaal kort houden.
Mijn kinderen zijn in week papa verwaarloosd. Dragen 1 week zelfde kledij en ondergoed. Worden niet gewassen. Papa heeft drankprobleem. Slapen allemaal samen in 1 kamer. Hijzelf op de grond. Word nooit gepoetst in het huis. Uitwerpsels kat liggen rond en enorme vieze geur. Overal vuilzakken met vuiligheid. Papa zet kindjes af bij oma en verdwijnt 3uur. Komt terug stomdronken.
Dochter 11jaar kan er niet meer tegen. Wilt daar weg. Ik heb al verschillende klachten gaan indienen. Advocaat erop gezet. Er gebeurd nog altijd niets. Fotos en smsjes van mn dochter als bewijs.
Mijn dochters hebben daar smorgen geen eten. Savonds eten ze godzijdank bij meme. Ze smsen/bellen me op met de vraag of ze bij mij mogen komen eten voor school. Hij weet dit niet want is al werken. Natuurlijk sta ik dit toe.
Mijn dochter is aan het glijden...
Ze kan er niet meer tegen. Gaat eronderuit. Maar het duurt veel te lang allemaal.
Kan zijzelf de pôlitie bellen om te gaan? Zodat ze direct binnen vallen en de lege kasten/frigo, geen wc papier, overal vuiligheid ontdekken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 19 sep 2018 12:31

Kan zeker

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”