Kind

Davidschoen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kind

#1 , 15 sep 2018 22:05

Goede avond

Heb een kind van 11j deze vrijdag is mama hier geweest om eerst ruzie te zoeken ze heeft mijn dochter mee omdat de afspraak was tussen advokaten dat de mama om de 14 dagen heeft in het weekend mijn dochter woond bij mij staat hier wettelijk ingeschreven al bijna 2j nu schrijft ze mij een bericht dat ze mijn dochter niet meer naar mij komt omdat ze schrik heeft van mij ??
Het staat in vonnis dat ze op mijn adres staat er is een sociaal onderzoek bezig dat ik heb gevraagd en houd niet aan afspraken ze is mij al een 1.5 aan het pesten en moeilijk te maken ik heb een winkel maar ze allerlei zaken waar klanten bij staan haar oudere zoon heeft dingen met haar gedaan als ze jonger was daarmee dat sociale onderzoek wat moet ik nu doen ze heeft mijn dochter al een fb aangemaakt terwijl het maar mag van 13j en ze zet alle foto's online op fb

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding