Bezoekruimte CAW

Andromeda11
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Bezoekruimte CAW

#1 , 15 sep 2018 01:23

Hallo

Sinds 2 jaar ben ik uit elkaar met mijn ex partner en vader van mijn 2 zoontjes. Ik ben bij hem weg gegaan door toenemende agressie naar mij toe waar ook de kinderen helaas getuige van waren. Nadien heeft hij mij nog anderhalf jaar belaagd. De oudste is 12 jaar en heeft beslist dat hij zijn vader niet meer wil zien. De jongste is 6 jaar en moet verplicht van de rechter om de 2 weken naar de bezoekruimte om zijn vader onder begeleiding te zien. Sinds de 2 laatste bezoeken mag de vader met hem alleen 3 uur buiten de bezoekruimte zonder begeleiding. Ik als moeder zie dit niet zitten, ik heb mijn bezorgdheden geuit bij de bezoekruimte maar deze hebben er geen oren naar en willen zo snel mogelijk deze zaak afhandelen en plaats maken voor een ander gezin te begeleiden. De feiten: de vader gebruikt hard drugs, zijn ex vriendinnetjes hebben mij hier foto's van bezorgd. Hij vertoont nog steeds agressie naar zijn nieuwe partners (heb ik foto's van) hij moest na een sociaal onderzoek psychologische hulp zoeken (dit is ook nog steeds niet gebeurt) hij zit in collectieve schuldbemiddeling en tot overmaat van ramp heb ik net vernomen waarom de oudste hem niet meer wil zien, omdat hij slagen heeft gekregen van de vader. Morgen moet ik terug mijn kleinste 3 uur alleen laten met hem en ik zie dit niet zitten. Kan iemand mij helpen aub en mij wat advies geven. Ik ben zo bezorgd dat er iets gebeurt met mijn kind. Ik heb de bezoekruimte deze bewijzen allemaal laten zien en ze schilderen mij af als een moeder die het contact tegen houd terwijl ik niet liever zou willen dat ik een normale vader had voor mijn kinderen waar ze zouden naartoe kunnen gaan en in liefde en stabiliteit terecht komen.
Bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38590

#2 , 25 sep 2018 22:09

Dan zal u terug naar de familierechtbank moeten en uw punten aanhalen.
Vermoedelijk zal er wel een verslag van het centrum aangevraagd worden en zullen in het vonnis ook termijnen vermeld zijn

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”