Ex zijn post

Ihatehim
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ex zijn post

#1 , 04 sep 2018 04:09

Hyee mijn ex vriend zijn post komt hier toe nu mijn ex heeft mij tot in de oren in de schulden gestoken en ik heb zo iets van die guy krijgt zijn post niet dus ik hou het 3 dagen bij en laat hem niks weten aan de hand ik hem niet kan en wil bereiken als er schulden komen kan ik daar dan aanspraakelijk voor gestzld worden of kan ik vervolgd worden
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 04 sep 2018 09:09

Hyee, Hyee: Leer eens leestekens gebruiken , dan zal het beter leesbaar zijn Saluuuut

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#3 , 04 sep 2018 09:46

Gezien jullie blijkbaar op hetzelfde adres ingeschreven staan, zal een deurwaarder in kader van een uitvoerend beslag alle spullen op dat adres kunnen opeisen, in functie van de schulden.

Het is niet ondenkbaar dat door het achterhouden van post, deze schulden oplopen.

Deze praktijk is laakbaar en helpt niemand.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 sep 2018 09:59

Deze praktijk is laakbaar en helpt niemand.
Volledig akkoord. Dit is zowel voor jou als je ex-partner nadelig.

Is uw partner nog bij u gedomicilieerd? Indien wel, laat hem dan zo snel mogelijk uitschrijven op uw adres, zodat de deurwaarder niet aan uw deur staat als er schulden zijn die enkel van hem zijn. Gezamenlijke schulden, die zal je wel moeten aflossen samen met uw ex-partner. Of je er nu nog mee overeen komt of niet, maakt niet veel uit voor uw schuldeisers of voor de deurwaarders.

Als uw ex niet meer gedomicilieerd is bij u, laat dan bij de post weten dat hij niet meer op uw adres woont, zodat de post alles op zijn naam gewoon terug naar afzender stuurt, zodat dit niet meer bij u toekomt. Als er toch nog post bij u toekomt, schrijft u met een rode stift op de enveloppe "PERSOON NIET GEKEND OP DIT ADRES" en steekt het terug in één van de rode brievenbussen van de post. Zij sturen deze brief dan terug naar afzender.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Echtscheiding”