Belaging

johnno76
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Belaging

#1 , 04 sep 2018 03:20

Als ik aangetekend schrijven doe ivm gegevens bank voor onderhoudsbijdrage dochter. En aangifte doe dat dochter zonder toestemming naar buitenland is meegenomen. Kan dit als belaging worden beschouwd. Want krijg oproep voor verhoor. En ben bij ex nog nietin de burt geweest. Heb geen gsm of email daardoor aangetekend want haar advocaat weigerd elke medewerking. Ik heb bij vonnis nog duizenden euros te goed en als ik iets erover vraag word ik beschuldigd van belaging.
https://t.me/pump_upp

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 sep 2018 10:42

Neen, enkel een AS sturen en een klacht indienen, is geen belaging. 20 keer een AS sturen en 5 klachten indienen, daarentegen, zou wel als belaging kunnen bekeken worden.

Wacht het verhoor af, zou ik zeggen, zodat je weet waarvan je exact beschuldigd wordt, maar om van belaging te kunnen spreken moet je de persoon in kwestie meerdere keren (en dan spreek je over meer dan 2 a 3 keer) proberen contacteren hebben (via welke weg dan ook). Dus één enkel AS en het indienen van een klacht kan moeilijk als belaging beschouwd worden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 04 sep 2018 19:02

Wordt moeilijk als er een vonnis is.
Gebruikelijke weg is wel betekening van vonnis en als dat in kracht en gezag van gewijsde is via een GDW gelden opvragen+ kosten uiteraard + wettelijke intresten vanaf eerste AS.
Aangiften bij politie wegens niet volgen vonnis kunnen moeilijk belaging zijn ALS men in zijn gelijk is.
Bi continu het vonnis niet na te leven vb omgangsrecht moet er elke maal een aangifte / melding zijn.
In principe voor elke inbreuk.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”