Scheiding

Jojoti
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Scheiding

#1 , 02 sep 2018 23:58

Beste . Mijn vrouw heeft mij 6weken terug bedrogen en mij achtergelaten met 3 kids 13j 10j en 8j . We hebben het dan eens proberen goedmaken maar niet gelukt . Ze is terug weggelopen en kids achtergelaten . Nu wil ze de kids meenemen zonder dat we naar rechtbank geweest zijn . Maar de 2 oudste willen niet meer meegaan . Hoe los ik dat op . En nu heeft ze haar adres bij hem gezet en is in Nederland . Mag ik dan andere sloten laten plaatsen . Want voel mij niet meer veilig . Ze kan hier alles weg halen . Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 sep 2018 16:47

Maar de 2 oudste willen niet meer meegaan . Hoe los ik dat op .
Hier kan ik je niet meteen op antwoorden (anderen hier zullen dit ongetwijfeld wel kunnen als je even geduld hebt).
En nu heeft ze haar adres bij hem gezet en is in Nederland . Mag ik dan andere sloten laten plaatsen .
Jazeker! Als ze niet meer bij jou gedomicilieerd is, MAG ze zelfs niet zomaar meer bij je binnenkomen. Zelfs al heeft ze nog een sleutel, als ze deze gebruikt kan je haar beschuldigen van indringing met valse sleutel. Maar je kan dus beter voorkomen dan genezen door inderdaad andere sloten te steken. Dit mag je met een gerust hart doen.

Check voor deze zekerheid misschien even op voorhand op de administratieve dienst van uw stad / gemeente of ze ook effectief uitgeschreven is op uw adres (vraag daar op wie er allemaal gedomicilieerd is op uw adres).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 03 sep 2018 18:54

En vraag ook uw gemeente best ook mer mail dat de kinderen niet mogen uitgeschreven worden zonder uw toestemming. Verwittig ook de school in principe mag de moeder de kinderen gaan halen.
Verwittig ook we wijkinspecteur en doe aangifte dat uw partner ( we weten jullie wettelijk status niet gehuwd - welke vorm van samenwonen...) verdwenen is en indien bij gemeente geen adres gekend ergens in NL verblijft. U hoeft dat adres niet door te geven want het kan evengoed een fout zijn.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”