Herzien vonnis

Sylziza
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

Herzien vonnis

#1 , 27 aug 2018 10:50

Vraagsje
Ik heb reeds een bestaand vonnis loopt al 2j intussen mijn ex wilt nu co ouderschap aanvragen omdat hij een nieuwe vriendin geeft.. kan nu zijn alimentatie ng niet op tijd betalen is truckchauffeur zijn nieuwe vriendin werkt niet kijkt met moeite om haar eigen kind... ze willen mijn kind in bi locatie steken bij de grootouders maar de oma is tot 2x toe haar werk verloren wegens diefstal en de opa komt ook regelmatig in contact me politie omwille van drank nu vraag ik me af gaan ze zomaar een kind van bij zen moeder halen ook al zit hij bij mij goed?
Bedankt allesinds

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 03 sep 2018 20:06

Best eens naar de sociale dienst van de jeugdpolitie gaan en daar de zaak al eens bespreken zodat er een sociaal onderzoek kan opgestart worden.

Uiteraard bij niet betalen van alimentatie aangifte doen wegens familieverlating art 391 bis strafwetboek

http://www.juridischforum.be/forum/view ... 39#p420939

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”