alimentatie

Mompi86
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

alimentatie

#1 , 09 aug 2018 15:53

Ik heb alimentatie betaald voor mijn zoon tot en met 28 feb 2018
nu krijg ik het bewijs in handen dat hij al van 18 aug 2017 in het werk zit , mag ijk vanaf 18 aug 2017 tot 01 maart 2018 terug eisen

Geg: feb . 07081994


Mvg, peter

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3795

#2 , 09 aug 2018 23:03

Ja, dit mag je.

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 10 aug 2018 00:18

Stel zowel aangetekend moeder en zoon in gebreke. (twee aangetekende brieven één voor elk)- Vermeld in brief dat u ook een gewone brief zal sturen. Stuur deze drie dagen later.
U vraagt hen per omgaande het bewijs te leveren van
- ontvangen kindergeld gedurende de verdachte periode.
- bewijs van inschrijving in een onderwijsinstelling en het bewijs van aanwezigheid en volgen van de lessen.

Hou er wel rekening mee dat er een wachttijd is na studietermijn maar als u al weet dat hij vast werk heeft.....
- U kan vanaf de ingebrekestelling ook de wettelijke interest (is 2%) vragen op te terug te betalen som.

Dat u bij niet voldoen niet zal aarzelen bij de bevoegde rechtbank de nodige stappen te zetten.
(Wat ver gezocht maar zich gelden laten overhandigen onder valse voorwendsels de elementen zijn er
Het bedrieglijk inzicht, de afgifte of aflevering, het bedrieglijk middel ...listige kunstgrepen

Als u weet waar hij werkt kan u daar ook eens officieus uw licht opsteken.
Er zullen altijd wel collega's zijn die tijdens middagpauze ergens gaan eten of na werk ergens gaan drinken. Kan leerzaam zijn.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”