Alimentatie

nimfoke1
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Alimentatie

#1 , 06 aug 2018 17:00

Gegroet de vraag is mijn dochter heeft al een diploma meer studeerde verder geen probleem voor mij bleef betalen maar nu komt ook de vraag haar laatste schooljaar 2017-2018 is ten einde geen school meer lopen maar haar stage is uitgesteld na het beëindigen van schooljaar 2017-2018 ze moet dus niet meer naar school mar nog wel stage doen raar maar waar heb haar alimentatie voor schooljaar 2017-2018 correct betaald volgens mij is die stage toch voor het tellende laatste jaar kan daar toch ook niets aandoen dat er uitstel is van stage en hoe dat kan ?? en weet niest maar ook niets moet het allemaal horen van anderen moet ik dan noch alimentatie betalen om dat ze enkel de uitgestelde stage moet doen in de loop van het jaar ???? en moet mijn ex ook belasting aangifte doen van ontvangst alimentatie hoop dat het een beetje duidelijk is dus moet ik voor enkel na haar schooljaar nog betalen voor alleen stage
met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 06 aug 2018 17:23

Beste,

herlees zelf uw bericht eens. Probeer het opnieuw en gebruik punten, komma's en hoofdletters.
En maak uw probleem duidelijk.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”