Moeilijke situatie

Ai ai ai
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Moeilijke situatie

#1 , 26 jul 2018 15:24

Een half jaar geleden hebben wij een huis gekocht. Nu is onze relatie op een einde gekomen. Mijn adres heeft altijd thuis gestaan bij mijn ouders maar we woonden wel samen in een huurhuis. Bij het voorschot van het huis heb ik 11900 euro betaalt en mijn ex 600 euro. Dit staat op papier (schuldbekentenis).
Maar de eindafrekening van de akte 14000 euro heb ik ook betaalt met mijn eigen geld. Dit gingen wij nog bij op het papier zetten maar omdat de ruzie zo snel gegaan is weigert ze nu haar handtekening te zetten.
Dus mijn vraag is: Die 14000 euro heb ik betaalt, daar zijn bankafschriften van mijn persoonlijke rekening van als bewijs. Kan ik dit hard maken? Kan ik ervoor zorgen dat ze het papier ondertekent? Moet ik bang hebben dat ze gaan zeggen, ja maar meneer het staat niet op papier he?

Kan iemand daar op antwoorden aub

Groeten
Domme man

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Ai ai ai
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 26 jul 2018 16:14

Wij waren niet gehuwd. Wij hadden geen samenlevingscontract of dergelijke.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38629

#4 , 26 jul 2018 16:16

Vooral deze dan
http://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/001/4 ... 001_AC.pdf
Vraag al eens na bij de notaris die de koop heeft geregeld.

Terug naar “Echtscheiding”