Buitengewone kosten

Denduvel
Topic Starter
Berichten: 19

Buitengewone kosten

#1 , 06 jul 2018 09:52

Hallo,

Kan iemand mij helpen i.v.m buitengewone kosten, heb van mijn ex 2 schoolrekeningen gekregen waarvan zij beweerd dat de helft voor mij is.
Maar als ik het vonnis bekijk staan op deze rekeningen toch zaken waarvan ik de helft niet moet betalen (zoals zwemmen).
Welke zaken zijn nu door mij te betalen?

zie bijlages.

Mvg

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 06 jul 2018 16:31

schoolzwemmen maakt verplicht onderdeel uit van de eindtermen van het onderwijs. Maw: een verplichte cursus: kosten verbonden aan de schoolse opleiding. Je kan enkel het schoolzwemmen schrappeen wegens medische redenen. Al of niet warme maaltijden en drankjes nemen op school dat zijn persoonlijke keuzes. Dat schoolzwemmen niet, dus wél een gedeelde biezondere kost. Ja je zou kunnen muggenziften en er op hameren dat dat schoolzwemmen er niet expliciet opgelijst staat. Wel, dan kan je een lijst maken van wel 30 bladzijden. De lijst bevat wel het duidelijke kopje: " kosten verbonden aan de schoolse opleiding" Dat is duidelijk genoeg.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”