Niet erkend kind , omgangsrecht

Eddy60
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Niet erkend kind , omgangsrecht

#1 , 22 jun 2018 12:55

Beste,
Ik heb een relatie van 4.5 jaar gehad , noem het prikkellichtrelatie .
Hoewel ik er nu 60 ben ( zij 33 ) is er uit deze relatie een dochter geboren, 25/01/2015 .
Deze week heeft de moeder voor de zoveelste keer de relatie beeindigd en ik denk zelf dat ik deze keer het definitief hou.
Daarom krijg ik de nodige gemene verwijten toegestuurd die echt ver gaan en volledig uit de lucht gegrepen zijn.
Daar is ook bij dat ik dochter nooit meer ga zien !
Ik heb het kind niet erkend maar wul ze niet uit mijn leven en zou dus bereid zijn DNA test te doen tot erkenning !
Ik betaal vrijwillig 150 euro per maand op naam van het meisje .
Wat zijn mijn opties tot omgangsrecht en wat kan ik eventueel doen om de grove onwaarheden , die de moeder rondstrooit , de kop in te drukken ?
Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 22 jun 2018 13:45

Woonde het kind ooit bij u?

Eddy60
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 jun 2018 14:43

Woonde het kind ooit bij u?
Neen , wij hadden een lat-relatie.
Heb de moeder niet willen in huis nemen omdat ze in schuldbemiddeling zit ( pas later te weten gekomen )
De kinderen( ze heeft nog meisje uit vorige relatie ) zijn enkel recent eens weekend bij mij thuis gelogeerd geweest omdat de moeder eens wilde alleen thuis zijn .

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”