Deurwaarderexploot

LieveVD
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Deurwaarderexploot

#1 , 15 jun 2018 08:32

Welke bijlage moet bij een deurwaarderexploot zitten ? Ik kreeg een deurwaardersexploot voor, na enig zoekwerk, een ambulancevervoer van één van de kinderen. De factuur of de aanmanningen heb ik nooit ontvangen.

Moet de factuur waarover het gaat niet bij het deurwaarderexploot zitten ?

Ik vermoed namelijk dat de factuur naar de vader gezonden is (ik ben gescheiden en woon dus op een ander adres), en dat het daardoor is dat ik de factuur en aanmaningen niet heb ontvangen.
Mijn vermoeden is gestoeld op een aangetekende brief die de postbode een paar maanden geleden kwam aanbieden (aangetekende brief waar de afzender niet op vermeld stond) met als adres aan de Dhr ...... .. .... vader van ......... .. ....... en voor de rest mijn adres. Nu heb ik die brief niet kunnen aannemen, en heb de postbode aaangeraden door te geven dat die persoon niet op dit adres woont.

Dus, lang verhaal kort, ik krijg nu een deurwaarderexploot voor een betaling van een factuur die ik nog nooit zag, en die vermoedelijk aan de verkeerde persoon is gericht. Kan dat ?

Wat kan ik doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 jun 2018 08:37

neem contact op met van wie dit komt, dus de ambulance en vraag aan wie ze de factuur hebben gestuurd en hoe en wat,

De deurwaarder die weet dit niet en voert uit enkel wat men hem vraagt.

Het adres van de schuldeiser staat zeker op het exploot

Dus contact opnemen ambulance !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Fons54
Berichten: 445

#3 , 15 jun 2018 08:40

Als kind gedomicilieerd is bij je ex, dan kreeg hij factuur enz. Bij niet betalen komen ze bij jou aankloppen want je blijft verantwoordelijk voor je kind.

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 jun 2018 11:52

De factuur moet niet gevoegd worden bij de dagvaarding.
U kan kopie van de factuur opvragen bij de advocaat van tegenpartij. Zijn naam en adres staan op de dagvaarding.
Als u zelf nooit in gebreke gesteld werd kan u, als u alsnog de factuur betaalt, de gerechtskosten met kans op succes betwisten.

Terug naar “Echtscheiding”