Mede-eigendom op mijn naam zettern

Geertie75
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Mede-eigendom op mijn naam zettern

#1 , 11 jun 2018 12:55

Hallo,mijn ex en ik zijn reeds zes maand uit elkaar.
Nu doet ze moeilijk over het huis waar ze mede-eigenaar van is.ze wil geen enkele toegeving doen en blijft me negeren.Nu heeft ze wel toen ze wegging een blanco verkoopsovereenkomst getekend en nu vraag ik me af of ik deze kan invullen tussen ons 2.alles is getekend en geparaffeerd.
dus als ik mijn naam als koper invul en de hare als verkoper is dit rechtsgeldig.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5414

#2 , 11 jun 2018 13:04

Laat dit document zien aan de notaris vooraleer je je bindt. Ze zal hoedanook nog moeten tekenen voor de akte; hetzij de akte zelf hetzij een notariële volmacht.

Geertie75
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 jun 2018 13:30

Ok bedankt.ik heb nog een vraagje
Zij wil me het huis verkopen voor dezelfde prijs(269000) als dat we het gekocht hebben,dit staat op mail.
Nu heeft ze enkele voorwaarden en die zijn : haar inbreng van 12000 euro
36x650 euro aan afbetaling lening gedurende driejaar
Ze wil dat ik alle notariskosten betaal alsook eventuele boetes omdat ze haar domicilie heeft overgezet voor de periode van drie jaar was afgelopen. (klein beschrijf)
Wat kan ze wettelijk krijgen of wat moet ik wettelijk betalen als ik het huis op mijn naam wil zetten?

Reclame

Geertie75
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 jun 2018 13:30

Indien ze niet wil tekenen voor de akte wat gebeurt er dan?

Franciscus
Berichten: 38601

#5 , 11 jun 2018 15:46

Ze heeft er toch gewoond dan moet ze ook de huurwaarde voor die periode betalen dacht ik zo.

Terug naar “Echtscheiding”