Domicilie

Bedrogen gast
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Domicilie

#1 , 05 jun 2018 06:37

Hallo, ik heb een vraagje omtrent dat mn ex voorlopig nergens gedomocilierd is. Ze heeft me ongeveer 2 maanden geleden bedrogen en laten zitten voor een gast dat zwaar aan de drugs zit en een groot strafblad heeft, ze woonde samen met haar zoontje uit een andere relatie en ons dochtertje bij mij in huis. Ze heeft zelfstandig weg gegaan uit het huis en naar haar moeder gaan wonen. Haar moeder woont in een huis van de company en ze heeft dat niet gaan aangeven naar de company zelf en heeft haar domicilie heel de tijd bij mij laten staan. Mn ex koopt nu van alles en ga nu heel de tijd leningen aan en daarom heb ik dit weekend haar domicilie van bij mij mij thuis laten afschrijven bij het stadhuis zodat ik geen deurwaarder aan mn deur van krijgen. Dus momenteel is ze nu nergens gedomocilierd en het is momenteel week/week van ons dochtertje van 9 maanden. Kan ik dan mn dochter meegeven met haar als ik nie weet waar ze woont? Ook een interessant weetje dat die junkie waar ze nu een relatie mee heeft niet in contact en in de buurt mag komen van mn dochter omdat hij een gevaar is voor mn dochter. Het is uitgesproken geweest een kleine maand geleden op de rechtbank. Ik hoop dat er iemand mij een antwoord kan geven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 jun 2018 08:48

Hoe weet u dat ze geen adres heeft voor haar domicilie , geen enkel dienst van de burgerlijke stand of de rijksregister mag je dit melden waar haar domicilie is!

Waar staat de domicilie van je kind ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Bedrogen gast
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 jun 2018 09:23

Ik moet toch weten waar dat ik m'n dochter moet brengen als ze naar haar moeder moet of nie? en met dat haar nieuwe vriend een contactverbod heeft met mn dochter en daarmee ik dat gemeld hebt op het stadhuis mogen ze in zulke zaken dat wel melden. Ze kan bij hem wonen ook want de laatste 4 dagen blijft ze slapen bij hem. Mn dochter haar domicilie is bij mij want binnen een paar weken komt het terug voor de rechtbank omdat ze haar voorwaarden geschaadt heeft en is er grote kans dat mn dochter van mij ga zijn.

Reclame

Bedrogen gast
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 jun 2018 05:51

Ze is toch gedomocilierd maar bij haar nieuwe vriend, ze geeft het zelf gezegd. Mag ik dan weigeren mn dochter mee te geven met haar want haar vriend geeft een contactverbod met mn dochter en ze woont bij hem?

Terug naar “Echtscheiding”