verheffening

baspat
Topic Starter
Berichten: 80

verheffening

#1 , 27 mei 2018 10:34

beste

dit is nu al drie jaar dat de verheffening na mijn echtscheiding duurt
mijn echtscheiding heeft 5 jaar geduurt en nu die verheffening nog eens 3 jaar en is nog steedsniet afgehandeld
en dit is niet wegens procedure maa r notaris zegt mij steeds dat ze er mee bezig is , veel werk heeft enz
wanneer ik naar haar kantoor ga en ze hoort mijn naam trekt ze zich weg naar achter , geeft niets van info , enkel dat ze veel werk heeft
laatst heeft mijn advocaat voor mij gebeld en zich boos gemaakt en we zijn terug 3 maanden verder en nog steeds geen nieuws
ik voel mij echt machteloos en weet niet of er een institutie mij hierbij kan helpen
mvg
baspat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 27 mei 2018 14:57

U bedoelt de "vereffening"?
Van de bezittingen?

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 mei 2018 17:19

Art. 1220 § 2 Gerechtelijk Wetboek
Indien de notaris-vereffenaar niet binnen de met toepassing van artikel 1217 overeengekomen of wettelijk bepaalde termijnen handelt, kan elk van de partijen bij gewone brief neergelegd bij of gericht aan de rechtbank die de notaris-vereffenaar heeft aangesteld, om de oproeping van de notaris-vereffenaar en de partijen verzoeken.

Reclame

baspat
Topic Starter
Berichten: 80

#4 , 05 jun 2018 20:53

dank u voor de info, ik heb afspraak deze maand en weet dan toch al iets meer
en ja het gaat over "vereffening"
Mvg
baspat

Terug naar “Echtscheiding”