advocaatkosten

kadee
Topic Starter
Berichten: 41

advocaatkosten

#1 , 30 apr 2018 13:37

ben na een vechtscheiding van 9 jaar in m'n gelijk gesteld , doch ex kon nog in beroep gaan en doet ze natuurlijk ook , heb op al die jaren er heel wat geld ingestoken samen met heel m'n spaarrekening , kan nu m'n advocaat niet meer betalen , verdien goed , eigen "afbetaalde woning" maar dure lening die ik paar jaar terug voor renovatie aangegaan ben , samen met alimentatie kind en gewone kosten hou ik maandelijks meestal niets over , advocaat komt meestal met bedragen van 1825€ om de 4 , 5 maanden , zie niet hoe ik dit op kan lossen zonder m'n woning te verkopen :[

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 30 apr 2018 14:17

U kunt een afbetalingsplan vragen bij uw advocaat, na 9 jaar samenwerking vermoed ik dat hij wel iets gaat toestaan.

mava105
Berichten: 22259
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 30 apr 2018 15:32

Kan je tegenpartij niet dagvaarden voor tergend en roekeloos geding? Heb je een rechtsplegingsvergoeding gevraagd?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 apr 2018 15:36

advocaat komt meestal met bedragen van 1825€ om de 4 , 5 maanden

Ik lees dit toch goed ???
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mbbs1024
Berichten: 474

#5 , 01 mei 2018 14:03

Advokaten zijn helaas de enige winnaars bij zulke gevallen en de partij met de diepste zakken kan de zaak op die manier zo lang laten aanslepen tot de andere partij zonder centen zit.
Dit is het verschil tussen het gerecht dat met een slakkengang werkt plus advokaten die er baat bij hebben om die dingen zo lang mogelijk te laten aanslepen, en rechtvaardigheid.

Terug naar “Echtscheiding”