Vermogen verdeling

nkanhi
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Vermogen verdeling

#1 , 11 apr 2018 23:50

Beste, ik heb 6 jaar gewond met een vrouw die officieel van me gescheden was zonder dat ik het wist. We hebben een huis gekocht als getrouwd hoewel ze wist dat we al jaren niet meer getrouwd waren. Zij wegerde haar deel van de credit te betalen. Toen benadrukte ik dat ze moest haar deel betalen heeft ze het huis verlaten zonder haar adres achter te laten. Na een paar manden heb haar gevonden en gevraagd naar de notaris te gaan om haar naam van de koopakte weg te halen. Ze vroeg me daarvoor geld 50% van het huis terwijl ze twee jaar gratis gewonden in het huis heeft. Ik heb de bank ingeschakeld in die zak en de bank heeft haar loon overdracht tot 10000€. De credit hoogte is 1700€ per maand. Ik betaal al 4 jaar de credit en alle kosten en verzekering betreffende de hypotheek alleen. Nu weet ik niet meer wat juist is of niet.
Ik vraag daarom uw hulp

vriendelijke groeten,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 12 apr 2018 00:17

In welk ontwikkelingsland speelt dit zich af?
Waar notarissen akten verlijden waarin de kopers als gehuwd worden vermeld terwijl ze gescheiden zijn?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”