Kosten hobby

club25
Topic Starter
Berichten: 84

Kosten hobby

#1 , 01 mar 2018 07:20

Het betreft de uitgaven voor de hobby van het zoontje van mijn vriendin en haar ex man.

In het vonnis van mijn vriendin met haar ex man staat er iets over parascolaire activiteiten maar niets over hobbies of zijn parascolaire activiteiten ook hobbies want hier valt weinig over terug te vinden.

Het is nl zo dat ex man moeilijk doet over uitgaven die dienen te gebeuren voor de scouts waar zoontje naartoe gaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Wilfried1954
Berichten: 213
Locatie: Schoten
Contacteer: Website

#2 , 01 mar 2018 12:00

Meestal vallen de kosten verbonden aan de ontwikkeling van de persoonlijkheid en de ontplooiing onder de bijzondere kosten. Daar vallen dan meestal de volgende punten onder: lidgeld en basisbenodigdheden voor een sportclub, jeugdvereniging, vakantiestages, muziekschool, dansschool, taal- en sportkampen, ...

Als er in het vonnis staat dat buitenschoolse activiteiten moeten betaald worden dan valt dit er volgens mij mee onder.

Soms is het heel slecht omschreven in een vonnis en is het spijtig genoeg voor interpretatie vatbaar.

Scouts valt volgens mij onder jeugdverenigingen. Een hobby valt volgens mij onder ontwikkeling of ontplooiing.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”