Wijziging domicilleadres minderjarige

Msk
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Wijziging domicilleadres minderjarige

#1 , 21 feb 2018 21:59

Domicilleadres van zoon 15 jaar staat sedert 2011 bij de papa daar ik op een recreatiedomein woonde kinderen woonden bij mij 2015 zijn de kinderen bij e papa gaan wonen niet uit vrije wil maar ik moest verhuizen naar een kleinere woning nu woont men zoon die in april 16 word sedert juli 2017 bij mij maar de papa weigert dat het adres van men zoon word aangepast financieel heeft hij er alle voordelen van wat kan ik doen om vast te laten stellen dat mijn zoon effectief bij mij wooit

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 21 feb 2018 23:25

Gewoon naar gemeente en deze zullen dan een inspectie laten uitvoeren.
In feite moeten ze wel de andere ouder verwittigen dat zoon van adres veranderd.
Als er een vonnis is met adres bepaald gaat u problemen krijgen en moet de gemeente wettelijk weigeren.
Ofwel afspreken ofwel naar familierechtbank stappen.

Msk
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 mar 2018 13:24

1 x bij de familierechtbank vader wil het domicille daar houden thans dat de zoon bij mij woont ook hij geniet van het kindergeld

Reclame

Sirkii
Berichten: 5396

#4 , 10 mar 2018 14:09

Wat staat er in de EOT betreffende kindergeld en domicilie?

Terug naar “Echtscheiding”