Partner houdt baby al weken bij haar.

BlitzAcer
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Partner houdt baby al weken bij haar.

#1 , 01 feb 2018 01:02

sinds 2 maanden geleden heeft mijn echtgenoote een gevoel gekregen dat die mij niet meer vertrouwd en niet meer bij mij wilt wonen.. toen ons baby 1 week oud was, was ze met mijn baby naar haar ouders gegaan (we zijn ondertussen 6 weken verder) en ze wilt nog altijd ons baby niet naar mij bringen.. en als ik naar haar ouders ga, bellen ze de politie voor mij..

En toen ik vorige week op werk was had ze een bestelwagen gehuurd en alles die we samen gekocht hadden heeft ze van mijn huis meegenomen naar de huis van haar ouders..


Nou, Welke maatregelen zou ik moeten nemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 01 feb 2018 10:22

aangifte doen bij de politie wegens ontvoering en vervreemding van het kind

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 01 feb 2018 17:51

Wat het wegnemen van de goederen betreft ...als zij daar nog ingeschreven is kan u tgo haar weinig in brengen. Edoch tegen al diegene die mee hebben verhuisd is het diefstal eventueel zelf met verzwarende omstandigheden.
Als ze er niet meer ingeschreven was was het zo wie zo met valse sleutel en inbraak.

Hebt u al aangifte bij politie gedaan voor al deze zaken ..dus parentale ontvoering en vervreemding kind?
Wat is uw en haar bedoeling scheiding?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”