vervoer

Daffie
Topic Starter
Berichten: 137
Juridisch actief: Nee

vervoer

#1 , 22 jan 2018 20:41

EOT is opgesteld met vervoersregeling.
Ex-partner verhuist een goeie 45 min verder rijden waardoor vervoersregeling onmogelijk wordt.
Er wordt addendum opgesteld waarbij ex-partner via mail bevestigt dat hij zal instaan voor al het vervoer tussen zijn nieuwe woonplaats en die van mij /school van X.

Nu krijg ik om de zoveel tijd een mail om ook een deel van het vervoer te doen, maw 1 weekend dat ik het vervoer naar de papa doe.
De andere partij vindt dat hij voldoende alimentatie betaald en het een eerlijke deal is.
Hij heeft de gegevens van mijn advocaat gevraagd

Wat zijn de mogelijkheden?
Ik ben 1,5u kwijt qua tijd om op en af te rijden, plus ik verlies ook mijn hobby die dag (we rijden met de club die dag en dat is het enigste moment dat ik kan meefietsen, dus 1x per 4 weken - klinkt mss onnozel, maar ik zou niet graag mn hobby kwijtspelen omdat hij zo ver verhuist is).
om van de benzinekost nog maar te zwijgen

Iemand ervaring/raad mee?

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Wilfried1954
Berichten: 213
Locatie: Schoten
Contacteer: Website

#2 , 28 jan 2018 17:35

Daar heb ik inderdaad ervaring mee. Er zijn 2 mogelijkheden, dat is ofwel doe je een acceptabel voorstel en je gaat onderhandelen, eventueel bijgestaan door een bemiddelaar, ofwel laat je een rechter beslissen wat er moet gebeuren.

Eliass
Berichten: 128
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jan 2018 14:00

Er is een overeenkomst getekend waarbij jouw ex-partner verklaart het vervoer voor zijn rekening te nemen, dus dat is het enige wat op papier staat. Probeer daar ergens ook redelijk in te zijn, om verhitte discussies te vermijden. Als het echt niet onderling lukt, ga met een bemiddelaar rond tafel gaan zitten.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”