Ex weigert communicatie over onze kinderen

Amiga
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Ex weigert communicatie over onze kinderen

#1 , 27 dec 2017 15:31

Beste,

Ik zat, zit in feite na 11 jaar nog steeds in een dergelijke situatie. Ondertussen is mijn kind al 15 jaar, en verloopt de weinige communicatie via 'te bewijzen' mail, of via het kind...
Heel nefast allemaal, maar wettelijk gezien sta je nergens.
Reken er niet op dat er ook maar érgens enige hulp is, ik heb alles geprobeerd :-(
Ook bemiddeling... de communicatie bleek op dat vlak alleen maar om eisen te gaan, en indien ze niet ingewilligd werden, kwam er fysiek geweld aan te pas. Logisch dat de bemiddeling er dan mee ophield...

Ik heb er mee leren leven maar af en toe blijven de frustraties wel de kop opsteken.
Mijn advies: trek je plan, maak vrienden op school, vraag af en toe eens wat "nieuws" aan andere mama's of papa's.
En laatst: probeer er vanuit te gaan, dat je ex een goede vader is, en laat niks van bovenstaande problemen blijken aan de kids.
Die zijn als sponzen, en zien écht af van dergelijke situaties.
Hou de moed erin, mama blijf je daar verandert nooit iéts aan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 01 jan 2018 18:20

Fysiek geweld ...is aangifte politie alleen het dreigen met is al voldoende.
Gelet op de niet medewerking ...PV en melden aan rechtbank.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”