kan ik mijn allimntatiebedrag laten herzien ?

julleke001
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

kan ik mijn allimntatiebedrag laten herzien ?

#1 , 24 dec 2017 02:11

hallo , ik ben sinds 2013 gscheiden , had toen een hoog inkomen maar ben nu 4 jaar +66% invalied verklaart , dus mijn inkomsten liggen en pak lager als toen , in 2013 ist er in de eot gezet dat ik 175 € per maand moest betalen wat ik toen al meer dan genoeg vond , nu ondertusen is het 215 euro ongeveer per maand en daar komen dan ook nog eens de niet voorziene kosten bijen das ook een 200 euro per drie maanden dus de zoon os nu 13 jaar waar gaat het stoppen he , ikzelf ben nog steeds alleenstaand en invaliede , terwijl zij terrug officieel samenwoond waardoor ik nog meer ga moeten betalen , geen studiebeurs meer enz . ik doe men best om alles te blijven betalen maar men spaarcenten zijn er nu ook al door dus is het pompen of verzuipen geblazen . kan ik het allimentatiebedrag ergens laten herzien ? en bij wie of waar moet je daarvoobzijn , zij speeld de ferm madam n ik kom dieper en dieper in de stront, te zitten , kan iemand me hier wat raad over geven , en of iemand heeft net als ik hetzelfde voor
alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5414

#2 , 24 dec 2017 08:53

Alimentatie kan zeker herzien worden als de inkomsten wijzigen. Dit is bij u het geval. U moet hiervoor een procedure opstarten bij de familierechtbank. Met uw laag inkomen heeft u ws recht op een pro deo advocaat om u bij te staan.

Als die 175€ partneralimentatie was dan mocht die normaliter stoppen vanaf de dag dat uw ex terug officieel ging samenwonen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”