Verzoekschrift ingedient

Kellykkkee
Topic Starter
Berichten: 39
Juridisch actief: Nee

Verzoekschrift ingedient

#1 , 12 dec 2017 14:17

Hallo

Heb even een vraag ik ben uiteen met mijne vriend en mijn advocaat heeft verzoekschrift ingedient voor een regeling voor onze dochtertje
Hoelang duur ongeveer voor je moet komen op de rechtbank?
Advocaat heeft ook contactverbod gevraagt omdat hij mij lastig valt!
Op hede ook nog geen antwoord op gehad

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#2 , 12 dec 2017 14:28

wat een boel -dt fouten :D

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#3 , 12 dec 2017 21:45

wat een boel -dt fouten :D
Dat is geen juridisch antwoord.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 12 dec 2017 21:55

Contactverbod dan moet er iets ongelooflijk erg gebeurd zijn ..... wat bedoeld u met lastig vallen?
Hoelang het duurt daar kan uw advocaat best op antwoorden in B maanden in H en in T enkele weken..... dus uw advocaat kan daar best op antwoorden.
U bent beiden ouders dus is er automatisch co-gezagsouderschap en in principe ook co-verblijfsouderschap.
Feit dat ouders onderling ruzie hebben doet er weinig toe.
Alleen het kind en zijn contact met de ouders is van belang.

Kellykkkee
Topic Starter
Berichten: 39
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 dec 2017 09:36

Hij Stuurt hele dagen!dag en nacht!
Vader wilt weekend regeling geen co ouderschap!

Weet jullie ook dat ik bij adres wijziging ook mijn dochter kan veranderen ? Of moet wachten tot vonnis? Om haar adres tekunnen veranderen?

P-Stone
Berichten: 280

#6 , 13 dec 2017 18:46

Het heet co-ouderschap. Dat betekent dat jullie ouders zijn. Dus misschien even stoppen over contactverbod, en kijken voor een oplossing die het beste is voor jullie kind ? Hoe kunnen jullie (apart) goede ouders zijn voor jullie kind als een rechter jullie moet verbieden te praten met elkaar ?
(Ik weet het : ook dit is geen juridisch advies, maar toch iets om over na te denken vooraleer je een oorlog start.)

Franciscus
Berichten: 38583

#7 , 13 dec 2017 21:36

Als dat dag en nacht tientallen berichten zijn wat is zo de inhoud... vraag hem eens te bellen? of wat????

Terug naar “Echtscheiding”