Kinderen ophalen

jmfs64
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kinderen ophalen

#1 , 04 dec 2017 08:43

Goeie dag,
ik zou graag iets weten ivm de kinderen ophaling!
ben gescheden al 4 jaren,tijdens de rechter uitspraak heb ik gevraagd aan de rechter u zou gebeuren met kinderen om te komen halen en terug brengen?de rechter zegt toen tegen mij dat ik had vervoer en mijn ex niet en heeft mij gevraagd om de kinderen komen ophalen en terug brengen!toen ha ze geen vast adress!sinds 3 jaar geleden woont ze in geel(ik woon in antwerpen),de afstand was 45 km,nu is ze verhuisd nog verder(10 km meer)op de vonnis staat dat de vader de kinderen komt ophalen en terug brengen(wegens dat ze had geen vervoer toen)ik doe dit voor mijn kinderen al 3,5 jaar,met allen kosten op mijn schouders!heb n email naar haar verstuurd om te vragen of ze mij kon helpen met de kosten van benzine (minstens)en ze zegt nee en als ik wil de kinderen niet gaan halen blijven ze bij haar!ze woont nu samen en nog ver en ik woon alleen,en ik zit bij n schuldbemiddeling en het is moeilijke voor mij op dit moment!
wat ik zou graag vragen is als volgt,
kan ik dit wel verandere wegens mijn situatie of niet?zo ja,waar moet ik naar toe om dit aan te passen?
sorry voor mijn nederlands!
Alvast dank aan iederen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jabbe
Berichten: 586

#2 , 04 dec 2017 17:06

Als het een vonnis betreft, kan u terug naar de rechtbank stappen en een herziening vragen die rekening houdt met uw situatie.
Wat (en als) u verkrijgt hangt af van de rechter (familierechtbank), maar ik zou het goed omkaderen (voorbereiden) vooral met het oog op de toekomst.
Een EOT is onveranderlijk tenzij uitzonderlijke omstandigheden tot een verandering dwingen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”