omgangsrecht vader

wdp83
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

omgangsrecht vader

#1 , 02 nov 2017 14:17

Graag had ik hier eens geïnformeerd betreft mijn situatie.
ik heb samen met mijn ex partner een dochter van 14 jaar.er zijn al een 6 tal vonnissen uitgesproken in 12 jaar tijd.mijn dochter staat bij mij gedomicillieerd.
mijn dochter wil geen contact meer met haar vader en daardoor gaat ze ook niet meer.de rechter heeft me verleden jaar veroordeeld tot het betalen van een dwangsom per keer dat mijn dochter niet gaat.nu heeft hij over 2 maanden op messenger laten weten aan haar dat ze niet meer welkom is bij hem en zijn nieuw gezin en dat ze zijn dochter niet meer is en wil hij niet meer dat ze zijn familienaam heeft.nu begint mijn ex sedert een 2 tal weken te dreigen dat hij de dwangsommen zal opeisen en dat hij wil dat ze gaat terwijl hij het eerst allemaal anders heeft gezegd.ik ben nu bang dat hij inderdaad die dwangsollen zal komen opeisen maar het probkeem is dat ik het financieel niet erg breed heb en ook geen advocaat kan betalen.kan iemand mij helpen aub?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding