Ouderschapsplan

Wendy Peeters
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ouderschapsplan

#1 , 12 okt 2017 09:33

Hallo allemaal,

Ik heb eens een vraagje.....
In 2010 ben ik via een EOT gescheiden met mijn toenmalige echtgenoot, hierin werd toen een ouderschapsplan opgenomen. Nu veranderd heel de situatie aangezien hij voor onbepaalde duur naar China gaat wonen.
Nu vroeg ik me af, moeten dit een notaris gaan om een ouderschapsplan aan te passen? Of kunnen we dit ook zelf opstellen en bv ergens gaan indienen, of laten registeren?

Bedankt!

Groetjes Wendy

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
laryge
Berichten: 136
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 okt 2017 18:16

Je kan het ook zelf, of met behulp van een bemiddelaar die het dan toch zeker correct kan formuleren.
Het kan dan opnieuw door de rechter gehomologeerd worden, zodat je erop kan terugvallen.

eylis
Berichten: 8840

#3 , 12 okt 2017 18:42

zelfs geen bemiddelaar nodig, want er moet niet bemiddeld worden. Als jullie het eens zijn over de nieuwe regeling, zetten jullie die op papier (foutief formuleren lijkt me enkel mogelijk met een paar glaasjes op :-) en laten dat door een rechter homologeren.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”