ex volgt het vonnis niet brengt zoon niet terug

ontmoedigd
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

ex volgt het vonnis niet brengt zoon niet terug

#1 , 09 okt 2017 12:19

hallo
ik ben intussen al 2jaar bezig met de rechtbank
vader beschuldigde er mijn van ik mijn kinderen mishandelde er is een heel onderzoek geweest kinderen verhoort en zo in die tijd heeft vader zelf niet meer om gekeken naar de kinderen de rechtbank stelde vast om te contacktherstel met de kinderen via indigo intussen is er een vonnis uitgesproken de kinderen verblijven bij mijn en gaan om de 14 dagen naar vader
vader gaat niet akkoord met het vonnis en stelt beroep in . ook houd hij zich niet aan het vonnis ik heb al meerdere keren klacht neer gelegd bij de politie er is ook strafklachtneer gelegd tegen mijn ex het niet terug brengen van mijn zoon . ik krijg bericht van het parket te kortrijk de strafklacht niet kan door gaan als redenen ze geen mensen genoeg hebben om deze zaak te lijden te onderzoeken dus vader wordt niet gestraft voor zen daden . intussen naar het hof van beroep te gent geweest om er te bemiddelen . wat niets uit de bus is gekomen hij beweerd ik mijn oudste zoon van 14 mishandel en hij bij vader wil blijven waarvan er werd gezegd vader het vonnis heeft te volgen .maar zoon niet in een stap terug kan komen naar mijn en dit in stappen zou moeten gebeuren . terwijl vader van de ene dag op de andere zoon niet terug brengt en de andere 2 kinderen wel terug brengt na zijn weekend

het vonnis is bekrachtigd geweest wij hebben alles gedaan wat we maar konden hij kan niet in beroep gaan om adres wiizeging
nu worden we doorverwezen voor de 11de kamer familierechtbank in gent terwijl we al een hele procidure in Veurne bij de familierechtbank opzat en hij als vader nog niet eens het vonnis na komt .
mijn zoon is zelf ingeschreven in een school waar hij van mijn geen toestemming had en toch lukt dit allemaal terwijl hij al ingeschreven was in een school
het is zelf te veel om zijn kinderen van vrijdag avond te nemen het is ook zo de grote vakantie in plaats van 2 weken hij ze maar 1 week nam in juli en 1 week in augustus hij doet maar wat hij wil en wordt nergens voor gestraft
ik hoopte na de uitspraak hij ging doen wat er in het vonnis stond maar maakt alleen mijn leven en dat van mijn kinderen nog zuurder
het is zo mijn zoon van 11 telkens hij naar vader moet gaan hij huilt en niet naar vader wil gaan hij wordt er steeds gestraft ik moet hem steeds dwingen terwijl vader mijn oudste zoon niet eens dwingt om naar mijn te laten gaan maar als ik als moeder niet doe wat er van mijn gevraagd wordt gang er straf boven mijn hoofd als ik niet doe wat er in het vonnis sta
het is allemaal niet meer eerlijk je vraagt over al om hulp en krijgt de hulp niet en hij als vader doet maar waar hij zin in heeft ik mag dan nog alles doen en overal lopen ik sta overal met me rug tegen de muur dan moet je aanhoren ze geen mensen en tijd hebben om het strafklacht in handen te nemen

ik heb geen zin meer in al die gerechtelijk gedoe ik heb al hopen geld uit gegeven en sta nog nergens

nog iemand die in de ze sitatie zit?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding