Help! Wat nu?

Vanessa9988
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Help! Wat nu?

#1 , 29 sep 2017 02:46

Ik ben een moeder met een puberende zoon van 15j. Al jaren wil hij geen contact met zijn vader. Nu zijn er de laatste tijd een paar conflicten. Ineens gaat hij naar zijn papa. Uit het niets wil hij daar enkele maanden blijven wonen. Natuurlijk omdat hij daar mag doen wat hij wil en mag uitgaan en drinken. Ex man dringt nu overal ineens tussen. Gaat op school verkondigen dat de zoon vanaf nu b8j hem woont. Neemt zomaar de beslissing dat de zoon een andere richting mag volgen. Natuurlijk extra kosten. Papa wil niet de helft betalen van de boeken die ik al aangekocht heb maar staat wel voor mijn deur om de helft van de boeken die hij nu voor de allereerste keer in jaren heeft aangekocht af te rekenen.... het enige wat hem interesseert is geld. Ik wil gerust de helft betalen mits hij de helft van de openstaande schuld aan mij betaald. Dit weigert hij en komt voor mijn deur ruzie maken en zet mijn zoon tegen mij op. Zoon heeft enkele weken geleden ook een ongeval veroorzaakt en volgens mij zijn beide ouders aansprakelijk, ook hier weigert hij voor te betalen. Ik weet het allemaal niet meer....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jabbe
Berichten: 586

#2 , 02 okt 2017 17:44

Dat is net de moeilijke leeftijd en aan uw zoon zal het niet liggen. Hij is heel beinvloedbaar.
Hebt u een vonnis of een overeenkomst i.v.m. de verblijfsregeling? Verdeling kosten enz?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”