Jeugdrechtbank.

freddy64
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Jeugdrechtbank.

#1 , 10 sep 2017 14:59

hoy ik als papa , kan over de rechtbank van Mechelen ook wel wat vertellen hoor is puur krapuul daar.
Ik wist al jaren dat ex me bedroog , ik ben 5 jaar speciaal bij haar gebleven voor mijn lieve zoon .
wist heel goed tot wat mijn ex in staat was .toen ik in mei 2015 ging alleen wonen ,en mijn zoon een dikke knuffel gaf wist ik dat dit het begin van het einde zou zijn .
van 1 mei 2015 tot 13 februari 2016 zag ik mijn zoon niet meer .
Normaal kwam alles op 28 oktober 2015 voor de rechtbank ,op 27 oktober krijgt mijn advocaat een bericht van tegenpartij ,zaak uitgesteld tot 6 januari.
op 6 januari zaak opnieuw uitgesteld tot 10 februari 2016.
ik zit op 10 februari in de rechtbank in Mechelen ,met mijn advocaat en ex haar pro-deo ,ex zelf stuurt haar kat ,in de hoop dat de zaak nog is uitgesteld zou worden, rechter vraagt hoelang heb je uw kind niet gezien ? ik zeg 9 maanden .
Ex haar pro-deo zegt ,meneer is een achterlijke zot en niet in staat een kind groot te brengen .
.Rechter zegt heb je zaterdag 13 februari tijd ? ik zeg ja .
Rechter zegt tegen pro-deo ,zeg tegen uw cliënt dat ze zoon zaterdag om 10 uur bij vader afzet .
Zoon moest komen van 10 tot 18 uur ,en de week er op zondag van 10 uur tot 18 uur .
Mijn zoon komt de zaterdag van 10 tot 18 uur .ik krijg een scheld tirade dat ik moeder zou mishandeld hebben .
Mijn zoon is duidelijk gehersenspoeld , in die 9 maanden.
Op zondag de week er op moet hij komen van 10 tot 18 uur .maar op zondag is het van 13.30 tot 17.30 chiro .

Papa doe je me naar de chiro ,ik zeg ik zie jou amper ,en dan ga je nog naar de chiro .ik zeg moet dat echt.
Anders mag ik in de grote vakantie niet mee op kamp ,papa .
als ik niet genoeg kom.ik zeg wat voor zever is dat .en doe hem naar de chiro .
Ik denk hier klopt iets niet ,en vraag aan de poort naar de hoofd leider .

En vraag ,mag zoon niet mee op kamp ?
Wat blijkt nu zoon , was van in september 2015 niet naar chiro geweest ,weg gehouden door mijn ex .
Moeder ,zegt ga op zondag als ge bij uw vader zijt maar naar chiro , dan moet ge minder bij uw pa zijn .
zo speelt mijn ex dit spelletje al 2 jaar vol leugens en haat en onnozele rechters in Mechelen trappen daar in .
Ooit gehoord van Ouderverstoting, veel nog niet hier blijkbaar .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jabbe
Berichten: 586

#2 , 13 sep 2017 15:49

Ik begrijp uw frustratie in deze zaak, maar u kan de rechters niet kwalijk nemen dat zij de situatie niet volledig kennen, en ze zijn echt niet wereldvreemd. Tenslotte ziet u uw zoon terug.
Dat ex u zwart maakt is gemakkelijk; met bewijzen komen om dat te staven is iets anders.
Het is daarom belangrijk dat u uw zaak goed voorbereidt (liefst met aantoonbare bewijzen) en niet alles aan uw advocaat overlaat.
Als u het woord krijgt, gebruik het dan ook maar met respect. Schelden maakt uw zaak er niet beter op.

Wegens zijn vraag naar het kamp, heb ik het gevoel dat hij graag wil gaan.
Dat hij bij zijn moeder niet gaat of mag gaan, kan ook bij hem wel wrang smaken.
Ik zou hem naar de Chiro laten gaan, zelfs al ziet u hem hierdoor iets minder. Het kan de band wel sterker maken.
Haal hem zelf af voor hij terug naar zijn moeder vertrekt, zodat hij nog over zijn activiteiten kan vertellen en er dus een normaal afscheid is.

Laat de moeder buiten de discussie als dat kan en gebruik uw tijd om met hem door te brengen en er telkens een leuk of positief weekend van te maken. Laat hem zien dat papa niet is wie zijn moeder van u afschildert. Laat hem zien wie u echt bent.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”