verdeling na scheiding

freddy64
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

verdeling na scheiding

#1 , 09 sep 2017 18:11

hey ,ik ben in december 2015 officieel gescheiden.
Onlangs was ik met mijn advocaat en ex haar pro-deo bij de notaris .
wij waren gehuwd met gemeenschap van goederen .reeds 20 jaar.
Mijn ex had het huis gekocht in 1989 december om precies te zijn , op een termijn van 20 jaar.
We huwden in 1995 ,mijn ex en haar pro-deo willen me niks terug bezorgen nog geen mes of geen vork zelfs.
Toen mijn advocaat een beleefde brief aan confraterschreef kreeg ze als antwoord meneer krijgt niks.
De notaris is door de rechtbank aan gesteld ,en zei mevrouw moet 15 jaar terug betalen meneer heeft 15 jaar mee betaald.
Meubels auto die maar 4 jaar was alles ben ik kwijt en ex wil niks terug geven , ik heb mee leningen betaald ivm renovatie
centrale verwarming nieuwe ramen elektriciteit enz ,
Mijn ex en haar pro-deo willen dan ook niks maar dan ook niks terug geven
Ik ben wel zo slim geweest toen ex regelmatig bij haar nieuwe vriend was om alle bewijzen van verbouwing en aankoop meubels en auto
ook zoals papieren van de leningen die afbetaald waren mee te nemen .

nu is mijn vraag als mijn ex me weigert te betalen ?ben ik dan voor goed alles kwijt .?
Of kan zij bij niet betaling uit haar huis gezet worden , met een deurwaarder.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jabbe
Berichten: 586

#2 , 13 sep 2017 15:57

Gezien u over de bewijzen beschikt, zal de notaris dat in de vereffening-verdeling kunnen opnemen.
U staat dus sterk.
Als een van partijen (of beide) de staat van vereffening weigert, dan zal de rechtbank uiteindelijk uitspraak moeten doen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”