Verandering contact

impulsepower
Topic Starter
Berichten: 3

Verandering contact

#1 , 03 sep 2017 20:18

Beste,
Na de echtscheiding van mijn ex partner en mezelf was er uitgesproken dat ik ze op zaterdag om de twee weken bij mij mocht hebben en dat ik voor de rest van de tijd onderhoudsgeld betaalde. Na verloop van tijd en voor haar werksituatie kwam het tot twee dagen ( vrijdagavond tot zondagavond) . Dit zonder iets aan te passen aan allimentatie omdat ik dit ook niet nodig vond, ik was al blij dat ze extra bij mij waren. Nu hebben we een discussie want ik vraag kopieën van de facturen extra kosten die ik moet betalen aan haar en die weigeren ze me te geven. Meer nog nu dreigt ze terug om naar 1 dag te gaan en zegt ze dat ik mijn rechten heb opgezegd. Maar als je allimentatie betaald heb je naar mijn weten toch evenveel rechten als papa zoals zij als mama heeft. Graag had ik eventueel als het kan wat verduidelijking gehad hierover of mss wel opties want ze is voor geen gesprek hierover vatbaar

Vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38601

#2 , 03 sep 2017 21:49

Staat er iets over bijzondere kosten in het vonnis.
Wat staat er letterlijk?

impulsepower
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 04 sep 2017 04:33

Over de bijzondere kosten staat dat ik de helft moet betalen en in onderling overleg voor grote beslissingen. Maar ik betaal die ook maar krijg nooit afschriften of kopieën van die effectieve facturen, is me vooral te doen over dat verblijf en die rechten dat ik heb als ik allimentatie betaald

Groeten

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”