Jeugdrechtbank....echt lachen?

sammie68
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Jeugdrechtbank....echt lachen?

#1 , 29 aug 2017 21:09

Aangaande mn.zoontje dat in 2012 mee werd genomen door vader voor een période van 8 maand ,waar het gerecht en andere instanties niks hebben Willen aandoen en zodoende onder toezicht van jeugdrechbank is terechtgekomen heel de lijdensweg dat ik daarna alleen Heb kunnen afleggen,4jaar aan een stuk.En hoe hij dan terug aan vader word toegewezen,zonder boe of ba ,kortom hoe het systeem jeugdzorg,sibbe,en jeugdrechtbank in mechelen te werk gaat,en een Kind van en moeder wegtrekken,zonder gegronde reden,erger nog ,is aan wie ze hem dan wel toevertrouwen,ik wil mn verhaal kunnen doen,aangezien ik verder nergens Anders word gehoord.in het Bélang van het Kind noemen ze dit..ik.noem dit met de gevoelens van een moeder spelen en zeker van een.kind,ronduit een schande4 jaarheb ik naar de pijpen van de jeufdrechtbank gedanst,waarom?vader verdwijnt 8maand ,doet mn zoon 5maanden niet naar school,geen enkel instantie wil me helpen ,,8maanden later vind ik hem in een caravane terug,ondertussen komt hij fonder toezicht te staan door niet naar school te gaan ,helemaal alleen,zonder van zn vader nog iets te horen,doe ik allés wat gevraagd Word van mij,dagcentrum,sibbe,huisbezoeken,enz,uiteindelijk n'a 4jaar duikt papa op,en wijzen ze mn zoon zonder boe of ba aan en vader toe,nu 5 maand later is er daar al iets gebeurd,en komt mijn zoontje,op 3 maand tijd in 3 instellingen terrecht,uiteindelijk mag hij terug naar vader,maar dit keer,damné on een instelling,en ik,ik krijg hem om de 14 dagen een weekendje,om te lachen?nee,RONDUIT EEN SCHANDE,ze bellen me wel is af en toe,om te vragen hoe het met me gaat,LIEF HE,kotsmisselijk Word ik er van,en zéker als mn zoontje me bekijkt zondags als ik hem moet afzetten,mijn hart hebben ze,maar mijn zien nog niet,en in elke krant zal mn verhaal komen,tot ik mn leven terug krijg dat ze mij ontnomen hebben

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 30 aug 2017 08:55

Niet vriendelijk om iemand anders zijn topic in te pikken dat dan al meer dan 2 jaar oud is.
Wil je een antwoord, begin dan een eigen topic.

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 31 aug 2017 21:28

Er moeten toch wel enkele zaken gebeurd zijn waarom u dan niet meer verblijfsco-ouderschap krijgt.
U hebt toch een advocaat?
Bent u ooit tegen een beslissing in beroep gegaan?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”