Seppe

Seppemic
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Seppe

#1 , 21 aug 2017 21:36

Heb en vraag mij vrouw en ik ga uiteen maar ja ze zit achter de geld van het huis en we zijn overeen gekomen voor mij zoon hij kom bij mij in de week en de weekend bij haar maar ja ze weet niet dat ik het geld ga blokkeren van de winst van het huis met mij advocaat das en verrassing dat ze krijg ,En dat ze weet dat zij geen geld ingestoken heb in ons huis ik alleen maar mij vraag kan ze zij de vonnis weer kan verandere als ze dat allemaal ga weten van dat huis voor mij te peste zou ze dat weer verander

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12841

#2 , 21 aug 2017 22:48

Een duidelijke titel en een fatsoenlijk geschreven tekst zouden echt helpen om antwoord te krijgen op een eventuele vraag.

eylis
Berichten: 8842

#3 , 21 aug 2017 23:07

ik ga er van uit dat jullie getrouwd zijn volgens het wettelijk stelsel. Als de lening van het huis tijdens jullie huwelijk afbetaald is geweest, dan heeft je echtgenote wel degelijk recht op een gedeelte van de verkoop van het huis. Inkomens zijn immers wél gemeenschappelijk, ongeacht wie ze inbrengt. Dat zou je advocaat je ook kunnen vertellen... Geld blokkeren achter de rug (in dit specifieke geval van huwelijk volgend wettelijk stelsel en afbetaling lening tijdens huwelijk) is niet zo'n goed idee dus. Dat zou je zuur kunnen opbreken....

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”