Rechten als vader

Cheyenn97
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Rechten als vader

#1 , 09 aug 2017 22:05

Hallo
Ons kindje word in december verwacht en ik had een vraagje
Wij zijn vrij snel uitelkaar gegaan en mijn ex laat zich heel erg beeinvloeden door zijn zus. Zij fluisterd bijv in zijn oor dat ik het kindje bij hem weg wil houden zelf houdt ze haar kind wel weg bij de vader dus denkt ze dat iedereen zo is dat is bij mij niet het geval ik wil ons kind niet zonder vader op laten groeien maar ik ben bang omdat hij door haar zo erg beeinvloed word dat ze daalijk gaat zorgen dat ik geen kant op kan met het kind dus wil ik zelf het gezag en de erkenning ik zou het kind bij hem nooit weg houden hij kan komen waneer hij wilt aleen wil ik haar liever geen contact laten krijgen met zijn zus. Mijn vraag is kan hij via de recht bank er voor zorgen dat hij toch het kindje bijv om het weekend bij hem kan slapen of iets een soort regeling ondanks dat hij het niet erkent heeft?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Gr cheyenne

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 09 aug 2017 22:12

Waren jullie gehuwd of samenwonend.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”