Dringende vraag

Bjorncynthia28
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Dringende vraag

#1 , 02 aug 2017 12:46

Beste,
Ik heb echt dringend raad nodig, het ga inverband met mijn zoontje,

Mijn zoontje zijn vader is al op 1jaar tyd 4 keer verandert van vriendin, maar nu met deze laatste vriendin is hy al 2 keer buiten gevlogen samen met ons zoontje, en dat telkens om 8 u a 9u s'avonds, maar nu vorige week heeft die vriendin zelfs op mijn ex man zitten slagen!
Maar telkens laat mijn ex zijn eigen vangen ookal zegt hy dat hy er niet meer naartoe gaat toch gaat hy den dag Erna daar terug naartoe, maar nu ik weet dat zijn vriendin aggrief is en dat dit nu den 2de keer is wil ik enorm graag maatregelingen nemen, kan ik dit zoja wat kan ik dan aub juist doen?
Want die vriendin heeft ook een zoontje van 2 jaar en zit ook constant mijn zoontje te bijten te slapen zelf in mijn ex zijn rug staat zijn tanden erin. Maar dit is allemaal maar normaal vind zijn vriendin?!
Aub zou ik hier iets aan kunnen doen aub?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#2 , 02 aug 2017 13:10

Verwondingen van uw zoontje laten vaststellen door een arts (indien er iets vast te stellen valt) en klacht indienen bij de politie.

Contact opnemen met een ondersteuningscentrum jeugdzorg over de situatie, indien er gevaar bestaat voor het kind of indien de vader er 's avonds laat mee op straat loopt rond te dolen. Cf. http://wvg.vlaanderen.be/jongerenwelzij ... jeugdzorg/. Let wel: benadruk dat dit niet gaat over een conflict met de vader die een nieuwe vriendin heeft maar over een problematische situatie voor het kind.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 10 aug 2017 18:49

Is een VOS situatie en niet aarzelen direct aangifte te doen bij jeugddienst politie.
(Verontrustende opvoedingssituatie) Is een ruimer begrip dan het Problematische wat het tot over enkel jaren was.
Iedereen die nu kennis krijgt van zulke situatie moet aangifte doen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”