onder dwang overeenkomst getekend

29111983
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

onder dwang overeenkomst getekend

#1 , 23 jul 2017 21:15

Hallo aan iedereen, ik heb onder dwang van mijn vriend een overeenkomst getekend, hij dreigde mij op straat te zetten omdat hij weet dat ik nergens naar toe kan. Ik heb enkel een kribbel gezet, niet mijn handtekening en ook niet ''gelezen en goedgekeurd'' en zelf ook geen plaats en datum bij geschreven. Is de overeenkomst dan geldig. Het betreft gezamelijke lasten terwijl ik daar niet sta ingeschreven en mijn naam ook niet op huurcontract. Mijn adres stond daar maar hij heeft me daar uitgeschreven en ben nu ook RVA dop terug aan betaleb dankzij hem. Ik werk maar hij is al 2 jaar werkloos, weigert te werken en speelt de hele dag spelletjes op zijn pc.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22269
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 24 jul 2017 08:53

Waar ben je dan wel ingeschreven? Als je daar ook effectief woont is dat domiciliefraude en dat is tegenwoordig zwaar strafbaar. Hoe kan uw vriend u op dat adres uitschrijven?

Meeboo
Berichten: 1488

#3 , 24 jul 2017 11:47

saboteer zijn pc?

Reclame

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#4 , 24 jul 2017 12:44

Ik volg ook niet goed. Bent u bij uw vriend gedomicilieerd? Indien ja kan deze u niet zomaar van de ene op de andere dag buitenzetten (ik zie ook niet hoe hij u zomaar zou kunnen laten uitschrijven hebben).

Wat staat er in die 'overeenkomst'? Het lijkt me niet excessief dat indien u bij hem inwoont, deze een bijdrage in de kosten vraagt, vooral indien u zoals u aangeeft werkt en hij werkloos is.