Vriend weg met een andere imago en achterloop schade optie ?

tibizla
Topic Starter
Berichten: 41
Juridisch actief: Nee

Vriend weg met een andere imago en achterloop schade optie ?

#1 , 16 jul 2017 15:13

1.

Na 15 jaar huwelijk en 20 jaar relatie is mijn vriend er met een 10 jaar jongere vandaar. Ttz overspel.

Nu wil ik daar niet op focussen. Maar ik zit met imago schade

Ik moet dit huis verkopen wegens teveel herrininergen het huis staat op min naam en is deels 50% afbetaald.

Kan ik hier alsnog "geld uitslaan" ? Morele achterloop etc ???

-----------

2.

Lijkt me weinig nut vast te stellen woont er al bij in en zijn boeltje gepakt das al 1 zorg minder.

3.

Een advocaat lijkt me nuttig ?! Er zijn oo 2 kids

10 en 14 jaar

4.

De situatie is al erg genoeg

We verdienen elk een 1500 a 2500 netto per maand is er optie dat mijnheer alsnog moet voor de kinderen betalen.

Immers het gezinsbudget daalt met 50%

5.

Meneer denkt 50/50 tijd kids en 0 kosten ??? kan dat zomaar

6.

Ik besef bv stel ldat 1 van 2 de overlijdt in deze periode het wat meer complex is dan gewoonG

Ga onderling uit elkaar.

Echter wil ik toch het onderste uit de kan.


Ik zit als vrouw alleen met 2 kids

Die zit op een andere jongere pop

Dat het finacieel gedeelte tov de kids wordt gecompenseerd heb ik vertrouwen en is maar logisch

MAAR IK VRAAG ME AF

ZIT ER MEER IN

VAN PERFECT GEZINNETJE

IMAGO SCHADE ?

Ik moet emotioneel bv. verhuizen dat heefft toch ook financiele gevolgen naargelang de vastgoed markt etc en leningen

De klootzak. Me inruilen voor een 10 jaar jongere pop

...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tibizla
Topic Starter
Berichten: 41
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 jul 2017 15:55

Ja neen madamtje

hier 2 uur advocaat plus rolrecht das al 500€ en sta nog nergens ?

Ik moet mijn kinderen niet opzetten !

Hoe moeten die verdorie de vader zien terwijl daar de vrouw van haar vader de nieuwe vrouw ook rondloopt.

Dus de situatie is

Die zit bij een andere jongere
Trekt zich geen zak aan van die kids desnoods met geld geregeld
En ik zit met de gevolgen

Dacht dat een vrouw meer rechten heeft dat is al gelijk getrokken ?

Ik zit hier Dame alleen 39 jaar met 2 kids en nu ?!

Alles herrinert me aan de 15 goede jaren en ik ga mijn huis verkpen dat is nu geen probleem maar bon het is toch achterloop

Wat kan ik verhalen of is dat nu echt allemaal mijn probleem ?!

IS RELATIEBREUK MET hUWELIJK

BELASTEND OVERSPEL OK GEEN WETTELIJKE STRAFPORTIE

Eindig ik nu onder een brug met een dekentje ?! En mijn kids dan van zeer slim naar

Tattoos

Piercing

Drugs

Drank

uitgaan

immers de oudste is 14 ! dat is mijn grootste zorg ik red het wel ................ maar wil een morele vergoeding

lijkt me 100% normaal ?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 16 jul 2017 16:15

Neen dergelijke vergoeding zit er niet in.
Dat mag u vergeten.
U hebt eigen inkomen, vergeet daarom onderhoudsgeld voor u persoonlijk.
Vader zal wel moeten bijdragen voor de kinderen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Meeboo
Berichten: 1488

#4 , 17 jul 2017 09:35

Imago schade :lol: :lol: :lol:

LeenW
Berichten: 12841

#5 , 17 jul 2017 09:55

Imagoschade is een beetje ver gezocht he? Hij heeft perfect het recht om u in te ruilen voor een 10 jaar jongere (knapper of lelijker maakt hier ook niet uit hoor). Hij gaat inderdaad moeten bijdragen voor de kinderen. Ideaal komt u er met tweeën uit, maar ik ga u toch aanraden u te laten bijstaan door een advocaat omdat u nogal juridisch onwetend overkomt. Ja, dat kost geld, maar u gaat er mogelijks wel een betere deal uitkrijgen.

Mieke06
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#6 , 17 jul 2017 10:05

De bijdrage voor de kinderen zal ook afhangen van de verblijfsregeling die wordt toegekend. Het is inderdaad mogelijk dat een week-week regeling wordt uitgesproken en dat er dan geen bijdrage moet worden betaald, maar nogmaals dat is afhankelijk van de rest van jullie regeling alsook jullie inkomens.

Verder wens ik je veel sterkte in deze moeilijke periode.

Terug naar “Echtscheiding”